Thisted Kirke

Mandag-fredag 9-12. Torsdag tillige 15-18. Tlf 97 92 24 71. Hvad gør jeg ved. Navneændring - KLIK HER. Parkering ved Thisted Kirke SE kort HER. Der er enkelte pladser lige ved kirken, endvidere er der mulighed for parkering på Frederiks Torv ved Superbrugsen. Børnetime - 18. august. Så begynder alting igen efter sommerferien og vi har sæsonens første Børnetime på tirsdag den 18. august kl. 17.00. Eller 97922471 i kontortiden. Det koster 30 kr. for hver voksen. Kan downloades som pdf-fil HER. Torsdag d.

OVERVIEW

The site thisted-kirke.dk presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have downloaded twelve pages within the web site thisted-kirke.dk and found four websites associating themselves with thisted-kirke.dk.

THISTED-KIRKE.DK TRAFFIC

The site thisted-kirke.dk is seeing alternating quantities of traffic through the year.
Traffic for thisted-kirke.dk

Traffic ranking (by month) for thisted-kirke.dk

Traffic ranking by day of the week for thisted-kirke.dk

LINKS TO THISTED-KIRKE.DK

Thisted Drengekor - Velkommen

Aalborg, Frederikshavn og Thisted. 2015 Thisted Kirkes Drenge- and Mandskor Vestergade 10, DK-7700 Thisted, Denmark.

Thisted Provsti

Velkommen til Thisted Provstis hjemmeside. Her kan du finde informationer om Thisted Provsti. Der er også links til de enkelte pastoraters hjemmesider. Næste gang er den 4. Se eller gense Folkets Kirke fra 27. International gudstjeneste, med sange fra Taizé, mandag d. Viser resultater 1 til 4. 51 15 44 07-97 92 17 50.

WHAT DOES THISTED-KIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of thisted-kirke.dk Mobile Screenshot of thisted-kirke.dk Tablet Screenshot of thisted-kirke.dk

THISTED-KIRKE.DK SERVER

We revealed that a lone root page on thisted-kirke.dk took one thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
193.201.39.129

We detected that thisted-kirke.dk is employing the Microsoft-IIS/6.0 os.

Thisted Kirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following in the web site, "Tlf 97 92 24 71." I noticed that the web site also stated " Parkering ved Thisted Kirke SE kort HER." They also stated " Der er enkelte pladser lige ved kirken, endvidere er der mulighed for parkering på Frederiks Torv ved Superbrugsen. Så begynder alting igen efter sommerferien og vi har sæsonens første Børnetime på tirsdag den 18. Kan downloades som pdf-fil HER."

SEE MORE BUSINESSES

Thisted Salg

Tuesday, 14 July 2009. Monteres på væg eller stilles på vandret overflade. Monday, 13 July 2009. Reol 3 hylder eg LIVA. Sunday, 12 July 2009.

VVS firma og VVS service i Thisted, Thy - Thisted VVS

Eller efter aftale på tlf. Telefon 97 91 19 70. Telefon 97 91 19 70.

Thisted Adventistkirke

Åbrinken 9, 7700 Thisted. Bibelklub for børn og forbøn. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. 2500 spejder deltog i den 12. Burmesere holder europæisk adventist kongres i Esbjerg.